2013. április 23., kedd

Tündérek*


Kamilla már „nagylány”:
olykor elmagyarázza nekem,
hogy óriások – tudod, Papi? –
meg tündérek nincsenek,
csak a mesékben.
Aztán csillogó szemekkel
hallgatja, amit beszélek.
”Lehet, Kamilla, az óriásokban igazad lehet:
- óriásokat magam sem láttam sosem -,
de a tündérekben biztosan tévedsz!
Én három Tündért jól ismerek!
Vannak Valóságban,
nem csak mesékben.
Mert én ismerem
Vilma Tündért,
Janka Tündért,
és Téged,
Kamilla Tündért.
És mióta Ti vagytok,
tündérvarázslatban
élek.”
Pár napja azt is hozzáteszem,
”Képzeld! Vilma tündérnek
születésnapja lesz kedden.
Mit ajándékozzunk neki,
mi ketten?”
Kamilla töpreng, aztán hallom:
”Adjunk babát és rajzot.”
”Jó!” - és rábólintok,
mire Kamilla:
Ӄs velem mi lesz?
Én mit kapok?”


*A legkisebbik Tündér ma egy éves!

2 megjegyzés: